Thursday 20 June 2019

Jus Manggis Xango Ratu Segala Buah Hubungi 0137055029

Saksikan Video Tentang Jus Manggis Xango


Selama berabad-abad buah manggis telah dipuji dan disanjungi oleh setiap orang yang yang merasai keajaibannya.Digemari kerana rasanya yang sedap.Buah manggis terutama sekali kulitnya yang sarat dengan Xanton,terkenal dengan manafaat pemakanannya yang sempurna.Maka lahirlah “JUS BUAH MANGGIS”.Ratu Victoria memberi gelaran buah manggis sebagai “RATU SEGALA BUAH” atau Queen Of Fruit. 

               
                                                                 

JUS SUPPLEMENT BUAH MANGGIS XanGO®

Jus XanGo® adalah kategori pencipta yang diiktiraf,minuman manggis premium yang pertama dipasarkan kepada pengguna diseluruh dunia.Yang dibotolkan,di mana khasiat dan kelebihan MANGGIS ini telah dikomersialkan untuk dinikmati oleh kita semua.
*Jus supplement Buah Manggis XanGo® yang asli dan semulajadi memggunakan puri seluruh buah manggis, iaitu kulit dan isinya yang kaya dengan Xanton yang berkuasa,iaitu super antioksidan. ANTIOKSIDAN adalah amat-amat diperlukan oleh badan kita bagi memberi kekuatan dan daya imun badan untuk mengatasi segala penyakit.Terutama RADIKAL BEBAS (Free Radicals) yang menyerang sel-sel badan kita setiap hari.
*Jus XanGo® adalah produk semulajadi iaitu Tiada Pewarna , Tiada Gula Dan Tiada Pengawet.Kandungan Jus XanGo® iaitu Puri keseluruhan buah Manggis,apple jus, pear jus, grape jus, pear puree,blueberry jus,raspberry jus, strawberry jus, cranberry jus, cherry jus, citric asid, natural flavor, pectin dan xanthangum.
One serving                       =  1 fl.oz. (30ml)
Servings per container      = 25
Calories                             = 13
Calories from fat                = 0
Total Fat                             = 0 g
Sodium                               = 0 mg
Total Carbonydrate            = 3.2 g
Sugar                                 = 2.7 g
Protein                               = 0 g
*Produk yang baik untuk semua peringkat umur,kanak-kanak sehingga dewasa.
*Mengambil beberapa cup (30ml) setiap hari.
*Rasa yang tiada tandingannya. Sedaaaaap!!!!!
XanGo®,LLC, memastikan piawaian mutu produk yang sangat tinggi, bermula daripada pokok manggis hinggalah dibotolkan dan digunakan oleh pengguna.Memenuhi piawaian ISO yang ketat dan lulus beratus-ratus ujian kawalan mutu sebelum dipasarkan.Lulus semua piawaian makanan dan kesihatan antarabangsa.
Kita disyorkan oleh doktor-doktor supaya penggunaan jus manggis selama “ 90 hari ” .Ini kerana 90 hari merupakan tempoh terpendek percubaan untuk seseorang yang menggunakan manggis sebagai rawatan therapeutik untuk simptom-simptom penyakit kronik.

No comments:

Post a Comment